Make Money With 10-cash.com

10-cash.com

Click Please...

Friday, November 25, 2005

25hb.Nov.2005


RAYA


Baru sempat membuat catatan setelah agak lama menyepi.Aku mudah saja di hinggapi penyakit ma....las.Banyak yang bermain di fikiran saya hingga saja saya tidak dapat memikirkan apa yang benar harus saya lakukan.
Sebuah roman sering mengejar langkah saya.Bagaikan saja bayang-bayang yang mengejar saya kemana saja saya berada.Kala mentari atau sinar menghilang baru dapat saya kembali kedalam diri saya yang polos.Tidur...lah.
MAsa raya kami mengalami kemalangan jalan raya dan kereta tentu saja tersangkut di bengkel.Kebetulan pula hari terakhir bulan ramadhan.Bererti kami raya di balai polis,kemudian kebengkel selama dua hari berturut baru kembali semula ke KK.Bila kembali ke Kota Kinabalu ternyata urusannya lagi menyusahkan.Memikirkan kerja saja sudah membeban bena saya.
Roman juga tidak sudah mendesak saya untuk di kembangkang



Namun rayanya tetap menten kerana amat gembira sekali dengan gelagat anak-anak buah.Cukup gembira.

Hingga saat ini saya asik terkejar-kejar dengan waktu begitu.Kadang-kadang saya pingin teriak dan berkata sekuatnya begini: AKU INGIN BERCINTA UNTUK SEKIAN WAKTU.Tapi masak gila saiapa yang mahu bercinta denganmanusia kayak aku ini.agaknya bercinta dengan kertas kosong dan darah pena lebih pantas buat ku.

utuh karya jaya

No comments:

Untuk 8 berita terbaik minggu ini

Search 2.0

Friends & Partners