Make Money With 10-cash.com

10-cash.com

Click Please...

Saturday, September 17, 2005

16hb.Sept.2005

Sebenarnya ianya satu percubaan.Kalau dapat dilakukan dengan baik nanti saya ingat nak publish saya punya karya.
Di luar hujan turun bersama angin agak kencang.Agak lebat juga.Di bena saya terfikir bilik sewa saya yang bocor dinding dan atapnya di sana-sini.
Tadi kerja pun tidak konsisten kerana cuaca yang tidak menentu.Aku pula sibuk dan naik benggang memikirkan kos komputer peribadi yang agak mahal.banyak yang terpaksa saya gantikan.LAinnya berjalan seperti biasa.
Barangkali hanya aku yang agak luar biasa kerana tidak mampu menghasilkan roman lagi.Sekalipun sebenarnya telah di rancang bertahun lamanya

Apa pun saya cuma menghasilkan cerpen untuk mendapatkan sedikit wang untuk bajet komputer rumah dan riba saya.Karya-karya saya sebenarnya tidak ada yang saya jual setakat ini.Tapi rasanya saat ini aku terdesak

Jumpa di lain kolum.

Utuh Karya Jaya
Kg Likas,Kota kinabalu,
Sabah

No comments:

Untuk 8 berita terbaik minggu ini

Search 2.0

Friends & Partners